Co vše zahrnuje SEO analýza

Jednou z možností, které z pohledu propagace máme, je i metoda SEO. Jedná se o úpravu internetové stránky takovým způsobem, že při zadání určitého slova či fráze do některého z internetových vyhledávačů se odkaz na naši stránku objeví v seznamu výsledků na jednom z prvních míst.

To má za cíl zvýšit návštěvnost našeho webu. V podstatě každý člověk je totiž potenciální zákazník, a čím více jich náš web navštíví, tím vyšší je pravděpodobnost, že si některý z nich něco koupí a tím vyšší máme následně zisk. Zdálo by se tedy, že se jedná o něco, co by měla implementovat každá firma. Je tomu opravdu tak?

burza

Abychom zjistili, zda se tato metoda pro nás skutečně hodí, je potřeba, aby byla nejprve provedena SEO analýza. Ta porovná náš současný stav, ať už se týká našeho zisku, počtu kusů prodaného zboží a to jak v kamenné prodejně, tak přes internet, stejně jako denní počet návštěv naší internetové stránky a samozřejmě také její vzhled.

Následně se na základě těchto údajů vypočítá, jak by se změnily v případě, že by byla tato metodika aplikována. Obě čísla jsou porovnána, především tedy zisk, a na základě výsledků se určí, za jak dlouho by se vrátila cena, kterou by za tyto služby obchodník zaplatil.

burza2

Nyní uvidí, zda by se mu vyplatilo tuto metodiku zavést. Zde pak záleží na každém z nás, abychom zvážili, zda se doporučením, které nám dala analýza, řídit, či nikoliv. Musíme totiž mít na paměti fakt, že ani ona nemusí být stoprocentně přesná. Vývoj může nakonec jít zcela jiným směrem, než se očekávalo.

Zda ji tedy ve své firmě aplikujete či nikoliv, závisí na vás. Jen mějte na paměti, že výsledky mohou být odlišné od toho, co jste očekávali. A to jak jedním, tak druhým směrem. Záleží tedy na tom, zda jste toto riziko ochotni podstoupit. Avšak je fakt, že odměna může být skutečně zajímavá. Tak proč to nezkusit?